Nemokamas pristatymas nuo 99 €

Greitas pristatymas visoje Estijoje

Elektroninėje parduotuvėje įsigytus dviračius greitai pristatome per kurjerį. Papildomą įrangą siunčiame į siuntų automatą.

Draugiškas klientų aptarnavimas

Jei turite klausimų dėl produktų ar užsakymo, susisiekite su mumis. Džiaugiamės galėdami padėti.

Dviračiai yra 100% surinkti

Dviratis pilnai surinktas jums. Tereikia griebti už vairo ir sėsti į balną!

Kaip išgelbėti pasaulį ir sumažinti anglies dvideginio pėdsaką naudojant elektrinį arba miesto dviratį

Uncategorized @lt

CO2 (anglies dioksido, e. anglies dioksido) kiekis mūsų atmosferoje pasiekė precedento neturintį lygį. 1500 metų jis išliko stabilus – 275 dalys milijonui. Kai 1958 metais Mauna Loa observatorija (JAV, Havajai) jį išmatavo, buvo 315 milijoninių dalių. Šiandien jis yra 414,7 milijono dalių ir auga. Klimato kaita vyksta dabar. Per pastarąjį šimtmetį vidutinė planetos temperatūra pakilo dviem laipsniais. Manoma, kad iki 2050 m. pasaulio gyventojų skaičius išaugs nuo 7,7 milijardo šiandien iki 9,7 milijardo. Neseniai mūsų pasaulio lyderiai dalyvavo klimato konferencijoje, kuri sukėlė didelį žiniasklaidos pomėgį, tačiau atrodo, kad ten buvo pasiekti tik bendri pažadai.

Ekologinio Electra pėdsako mažinimas

2017 metais anglies dvideginio emisija visame pasaulyje padidėjo 1,4 proc. Tai gali atrodyti nereikšminga, bet jei žiūrime į perspektyvą: tai prilygsta 170 milijonų automobilių papildymui keliuose. Anglies kiekis atmosferoje 2018 metais padidėjo dar 2,1%. 2019 m. CO2 emisija didėjo kiek lėčiau: 0,6 proc. Bet vis tiek pasiekė kitą rekordinį lygį.

Ir kodėl CO2 turėtų jus sudominti? Ką visa tai turi bendro su elektriniais ar įprastais dviračiais? Netrukus tai pasieksime.

Bet pirmiausia, ką Electra padarė, kad sumažintų savo ekologinį pėdsaką.

Sumažinti Electra dviračiams gaminti naudojamą CO2 kiekį

Logiška, kad dviračių kompanija rūpinasi aplinka. Juk Electra gamina tokius produktus kaip elektriniai ratai ir miesto dviračiai, kurie siūlo daugelio sudėtingiausių pasaulio problemų – kamščių, sveikatos, klimato kaitos – sprendimą. . Tačiau ši produkcija palieka ir ekologinį pėdsaką.

„Trek“ (pagrindinė „Electra“ įmonė) ir visos jos dukterinės įmonės, įskaitant „Electra“, esame įsipareigoję imtis realių veiksmų, kad sumažintume poveikį aplinkai. Tikrai dar neturime visų atsakymų, bet kiekvieną dieną sužinome daugiau apie tai, ką būtų galima patobulinti. Mes ir toliau tyrinėjame visas galimybes ir dalindamiesi savo pažanga bei žiniomis tikimės, kad tai įkvėps ir mokys kitus. Svarbu suprasti, kad mes visi (taip, įskaitant tave, gerbiamas skaitytojau) iš tikrųjų galime ką nors padaryti kartu, kad pradėtume diskutuoti apie klimato krizę iš vienos pusės. Kiekvienas didelis pokytis prasideda nuo mažų dalykų, o jei, pavyzdžiui, mažus dalykus daro daug žmonių, tai jau turi labai didelę įtaką.

2020 m. „Electras“ bendradarbiavo su WAP Consulting, siekdama įvertinti visos įmonės išmetamų teršalų poveikį vienerių metų laikotarpiu. Tai padėjo suprasti, į ką reikia atkreipti dėmesį ir kur nukreipti išteklius, kad būtų sumažintas darbui ir gamybai reikalingas anglies dvideginio kiekis. Kai kurie svarbesni punktai šiek tiek išsamiau:

·        Oro transporto mažinimas

Transportas sudaro didžiausią įmonės išmetamo anglies dioksido procentą. Kitaip tariant, „begemotas“ yra ore. Siekiant išspręsti šią problemą, siekiama iki 2024 m. sumažinti oro transportą 75 %. Yra tik du būdai gabenti dviračius per vandenynus: oro transportas ir jūrų transportas. Žinoma, lėktuvas yra eksponentiškai greitesnis už laivą, BET jo anglies pėdsakas yra 84 kartus didesnis. „Electra“ mano, kad praeityje naudotos oro transporto apimtys yra netvarios, ir deda daug pastangų, kad drastiškai sumažintų priklausomybę nuo šio gabenimo būdo. Tuo tikslu tobulinamas planavimo procesas bendradarbiaujant su tiekėjais ir geriau prognozuojant prekių paklausą.

·        Didesnis perdirbamų medžiagų naudojimas

Įsipareigojimas naudoti alternatyvias perdirbamas medžiagas: ar jos yra perdirbamos, ar perdirbtos, regeneruotos ar atnaujintos. Tyrimų ir plėtros komandoms pavesta nuolat ieškoti būdų, kaip gaminių gamyboje panaudoti perdirbamas medžiagas.

Plastikas iš vandenyno

Tattakorv Electra pagamintas iš plastiko sugautas iš vandenyno Plasket Basket co2

Pagal The Ocean Conservancy , kasmet į pasaulio vandenynus patenka 8 mln. tonų plastiko. NextWave Plastics yra organizacija, kurios tikslas – rasti sprendimus dėl didžiulio plastiko kiekio, slegiančio vandenynus. Būdama šios asociacijos steigėja, „Trek“ bendradarbiauja su kitais nariais, kad sukurtų pirmąjį pasaulinį vandenyno plastiko tiekimo grandinių tinklą, kuris veiksmingai „užrakina“ medžiagas jų gaminiuose ir pakuotėse ir įkvepia kitus prisijungti prie jų, kad būtų sprendimo dalis. kad vandenynai taptų be plastiko.

Puikus pavyzdys yra Electra Plasket Basket . Tokiam dviračio krepšeliui pagaminti sunaudojama 450 gramų plastiko, pagauto iš vandenyno. Šis dviračio krepšelis sukurtas taip, kad jums būtų lengviau atlikti du dalykus: sumažinti plastiko atliekų susidarymą vandenynuose ir patogiai gabenti būtiniausius daiktus: knygas, rankinę, sumuštinį ar pan. Dviračio krepšelis turi atskirą laikiklį, taip pat pagamintą iš perdirbtų medžiagų, kuris lengvai užsifiksuoja ant dviračio vairo. Dėl to galite greitai pritvirtinti Plasket Basket  į dviratį arba išsinešti pagal poreikį.

Perdirbtas aliuminis

perdirbtas aliuminis

Visas aliuminis gaminamas iš boksito (AlOx(OH)3–2x) rūdos. Naudojant perdirbtą aliuminį sutaupoma 90–95 % energijos, reikalingos rafinuotai boksito rūdai. Aliuminis yra pagrindinė kiekvieno dviračių gamintojo medžiaga. Jis yra nebrangus ir lengvas, jį galima suformuoti į įvairius stilingus ir patvarius dviračių ar e-dviračių rėmus. Tai taip pat viena brangiausių medžiagų Electra tiekimo grandinėje, kuriai reikia didžiulio energijos kiekio boksitui išvalyti iš rūdos. Rūdos perdirbimo metu išsiskiria nemažai toksinių likučių, dėl kurių taršos prevencijai ir mažinimui reikia papildomų išlaidų. Anksčiau, prieš korona krizę, Electra dviračiai buvo sudaryti iš 30% perdirbto aliuminio. Tačiau dabar, kai dviračių paklausa visame pasaulyje smarkiai viršijo pasiūlą, perdirbto aliuminio sudėtis, deja, sumažėjo iki 15-20 procentų, o kai kuriuose modeliuose net žemiau. Taigi, čia aš kreipiuosi: niekada neišmeskite aliuminio skardinių, arbatinių žvakių laikiklių ir pan. Pavyzdžiui, nuneškite juos į Kuusakoski. Arbatos žvakėms rinkti Kuusakoski taip pat surengė nuostabią akciją, kurios pagrindinis prizas – elektrinis dviratis Eelctra! Dalyvavimo akcijoje sąlygas žiūrėkite čia: https://www.kuusakoski.com/et/estonia/ ir būtinai dalyvauk! Taip padedate mums gamyboje naudoti daugiau perdirbto aliuminio ir taip sumažinate kito (elektrinio) dviračio anglies pėdsaką. Aliuminis, beje, yra puiki medžiaga tuo, kad išlaiko savo struktūrinį vientisumą, nesvarbu, kiek kartų yra perdirbamas ir perdirbamas.

Plastiko atliekų pašalinimas iš pakuočių

 dviračių transportavimo paketas

Parduotuvėje pirkdami dviratį tikriausiai neįsivaizduojate, kiek kartono ir plastiko reikia vienam dviračiui supakuoti, kad jį per vandenyną pervežtumėte sveiką ir nesubraižytą. Dviračių pakavimas – gana „nešvarus“ verslas. Dviračių siuntimas dideliais atstumais, užtikrinant, kad jie nepažeisti į dviračių parduotuvę atkeliautų, reikalauja daug išankstinio planavimo ir, deja, daug švaistomų medžiagų. Tam, kad dviratis saugiai liktų transportavimo dėžėje, reikia daug įvairių plastikinių dalių: burbulinės plėvelės, putplasčio, saugiklių, tvirtinimo dirželių, plastikinių maišelių ir kitų sąvartynų medžiagų. Ši problema jau sprendžiama Electra. Plastikinių medžiagų naudojimas dviračių pakuotėse jau buvo sumažintas ir bus toliau mažinamas. Nuo 2022 metų bus naudojama nauja 100% perdirbama dviračių pakavimo dėžė, kurioje dviračiai atkeliauja į dviračių parduotuvę.

Skaičiais tai atrodo taip: vien iš Electra miesto dviračių pakuočių išimta 5715 kg plastiko atliekų. Iš „Electra“ elektrinių dviračių pakuočių pašalinta 29 665 kg plastiko.

Jei apie 692 kilometrus važiuojate dviračiu, o ne automobiliu, sutaupėte CO2 kiekį, kuris buvo sunaudotas dviračiui gaminti.

692 kilometrų principas

Jei keliones automobiliu pakeisite dviračiu, kad važiuotumėte į darbą, mokyklą, parduotuvę, sporto salę arKad ir kur norėtumėte nukeliauti, taip pat prisidedate prie gyvenimo būdo be anglies. Kitaip tariant, nuvažiavę dviratį apie 692 kilometrus, galite didžiuotis – kompensavote dviračio anglies dviračio sąnaudas. Jei dviratis mokėtų kalbėti, jis tau pasakytų: „Ei, ačiū, kad prisidėjote prie mūsų planetos!”

692 kilometrų matematika

 

Vieno Electra miesto dviračio gamyba vidutiniškai išskiria 174 kg anglies dviračio. Vienas litras benzino išskiria 2,348 kg anglies dvideginio. Vidutinė transporto priemonė nuvažiuoja maždaug 9,35 kilometro su 1 litru benzino. 174×9,35:2,348=692,89

692 kilometrų principas yra orientyras, pagrįstas apskaičiuotu populiariausių 2019 metų Electra modelių vidurkiu. Verta prisiminti, kad konkreti rida, reikalinga kompensuoti kiekvienam modeliui, žinoma, šiek tiek skiriasi.

Pažvelkime į elektrinių dviračių CO2 pėdsaką pagal jo naudojimą:
E-dviračio CO2 pėdsakas daugiausia priklauso nuo jo faktinio naudojimo, ty kuo daugiau kilometrų nuvažiuojama e-dviračiu, tuo mažesnis vidutinis CO2 pėdsakas vienam kilometrui, nes daugiausia energijos suvartojama gaminant, o ne vairuojant. .

Kartu su TÜV Rheinland Energy GmbH elektrinio dviračio su Bosch varikliu gamybos CO2 pėdsakas buvo išbandytas ir įvertintas pagal sukurtą standartą ISO 14067. Apie 75 % elektrinio dviračio su pagalbiniu varikliu išmetamo CO2 kiekio. gamybai, 15% – faktiniam naudojimui, likusieji – transportavimui, pakavimui ir perdirbimui.

Elektrinio dviračio su Bosch varikliu naudojimas visą jo eksploatavimo laiką: elektrinio dviračio CO2 pėdsakas yra apie 14 g vienam kilometrui. Žvelgiant tik į gryną važiavimą dviračiu, taigi ir išmetamą teršalų kiekį naudojant elektros energiją, vidutinė CO2 vertė yra 2-5 gramai vienam kilometrui (priklauso nuo naudojamo elektros gamintojo ir iš ko gaminama elektra). Palyginimui, automobilio CO2 pėdsakas yra apie 150 gramų CO2/km, o vietinis viešasis transportas – nuo ​​60 iki 80 g/km CO2 (vienam asmeniui).

Kelias į tvarumą yra DVIRAČIŲ TAKAS

Dviračiai yra efektyviausia susisiekimo priemonė pasaulyje. Dviračių potencialas padėti planetai neabejotinai yra didelis, tačiau naudoti dviračius transportui nėra taip paprasta. Tenka spręsti tokius klausimus, kaip, pavyzdžiui: „Kaip man patekti iš taško A į tašką B, kai mūsų mielas Talinas pirmiausia skirtas automobiliams“, kol nepasidarys dviračių? saugus ir patogus. Todėl investicijas į dviračių takus tikrai reikėtų tęsti.

Faktai iš Jungtinių Valstijų („Electra“ yra JAV įmonė):

28 % JAV išmetamo CO2 kiekio patenka iš transporto sektoriaus.
Iš viso tai sudaro 2061 mln. tonų CO2!
Iš šių 2,061 mln. tonų CO2, 45,1% susidaro vežant keleivius automobiliais.
Ir 59,4% tokių kelionių yra mažesnės nei šešios mylios arba 9,65 kilometro.
Duomenys paimti iš JAV Transporto departamento.

Europoje 30 % CO2 išmetama iš transporto. O Europoje vidutinės žmonių kelionės automobiliu (į darbą, parduotuvę ir pan.) taip pat nesiekia 10 kilometrų ir .

10 kilometrų nėra neįsivaizduojamas atstumas važiuoti dviračiu. Ypač kai sėdi ant patogaus dviračio ar elektrinio dviračio ir įsivaizduojame, kad dviračių takai būtų puikūs visur. Puikus to pavyzdys – Amsterdamas, garsėjantis dviračių infrastruktūra. Ten dviračių transporto dalis to paties atstumo kelionėms yra 40%! Vėsesnio klimato Kopenhagoje dviračių dalis sudaro 24 proc. Estijoje daug šalčiau nei Danijoje, bet, deja, vis tiek nusileidžiame, pavyzdžiui, Suomijai, kur dar šalčiau ir daugiau sniego.

Taip pat faktas, kad dviračiai gali pakeisti pasaulį, pakeisdami aplinką teršiančias transporto rūšis. Vėlgi, kad dviračiai išnaudotų visą savo potencialą kovojant su klimato kaita, reikia geresnės dviračių takų infrastruktūros. Jau dabar matyti, kad jei bus nutiesti puikūs dviračių takai, jie tikrai bus naudojami.

Būtų gerai, jei dviračiai visiškai pakeistų automobilius, tačiau daugeliui žmonių tai nėra realu, ypač keliaujantiems iš kaimo dirbti, pavyzdžiui, į miestą. Tačiau mažesnis nei 10 kilometrų atstumas gali būti toks malonus atstumas važinėjant dviračiu. Toks atstumas įveikiamas nesunkiai (jei yra dviračių takas), o mieste susidarius spūstims tokiu atstumu galima net neatsilikti nuo automobilio ant dviračio. Todėl svarbus ir jūsų mažas indėlis bei pavyzdys.

Apskaičiuokite savo ekologinį pėdsaką ir pagalvokite, ką galite padaryti, kad jį sumažintumėte https://jalajalg.positium.ee/.

Užuomina: pavyzdžiui, imkitės iniciatyvos trumpesnius atstumus važiuoti ne automobiliu, o elektromobiliuaš su normaliu dviračiu. Tai naudinga tiek jūsų, tiek mūsų planetos sveikatai! 😊

Jus taip pat gali dominti

    Jūsų krepšelis (0)
    chat
    Nemokamas pristatymas pasiekiamas vos keliais paspaudimais
    Į pirkinių krepšelį įdėkite produktus, kurių vertė ne mažesnė nei 99 €, ir pristatymas nemokamas.
    Pridėti daugiau produktų į krepšelį?
    Kad galėtume pristatyti prekes jums nemokamai, apsvarstykite galimybę į krepšelį įtraukti dar keletą produktų.
      Apskaičiuoti pristatymą
      Norite nemokamo pristatymo?
      Į krepšelį įdėkite 99 € vertės produktų ir pristatymas nemokamas.
      Dviračiai yra 100% surinkti
      Jums nereikės rūpintis dviračio surinkimu. Tiesiog sėsk į balną ir važiuok!
      Susipažinkite su dviračiu savo namuose
      Jei dviratis netinka, galite grąžinti
      Atgal į krepšelį
      Taikyti kuponą
      Nepasiekiami kuponai
      esto Gauti 0,00  off
      kiiver50 Gauti 50% off
      kott30 Gauti 30% off