Elektrinės transporto priemonės šiuo metu yra labai aktuali tema. Be paspirtukų, gatvėse vis daugiau atsiranda ir elektrinių dviračių. Bet kokie rūpesčiai ir problemos kyla dėl elektrinių dviračių, kai jie kurį laiką važinėja? Žemiau pakalbėsime apie penkias temas, kuriomis į mus kreipiamasi dažniausiai:
1. Elektrinio dviračio akumuliatorius senka ar net šnypščia!
Į mus dažnai kreipiamasi su elektriniais dviračiais susijusiomis problemomis ir klausimais. Pavyzdžiui, skambino moteris susirūpinusi, ką daryti, jei traška elektrinio dviračio akumuliatorius. Žinoma, tokią bateriją reikia žaibiškai išnešti iš namų! Baterijos, kuriose yra ličio, gali savaime užsidegti dėl trumpojo jungimo, jei į akumuliatoriaus vidų pateks drėgmės. Todėl su jais reikia elgtis atsargiai. Tad labai nustebau išgirdusi, kad pradėjusi traškėti baterija vis dar yra kambaryje. Tvarkingai išėmus akumuliatorių ir pašalinus pagrindinę grėsmę, moteris uždavė tokį klausimą: „Ar galėtumėte sutvarkyti šią bateriją? Dėl šio klausimo man stojo plaukai! 🙂 Taisyti jau sugedusių akumuliatorių neverta, jei tik dėl savo saugumo. Bet kokiu atveju turėtumėte nusipirkti naują akumuliatorių, o senąjį nuvežti į atliekų gamyklą, nes baterijoje esančios nuodingos medžiagos yra pavojingos. „Gerai, tada parduok man naują bateriją“. „Gerai, o kokį akumuliatorių ar dviračio modelį turite?” „Nežinau, užsakiau iš kažkur iš interneto“. Čia glūdi susirūpinimo šaltinis. Tokiais atvejais žmonės gailisi savęs, nes nėra kur gauti nežinomų gamintojų baterijų ir atsarginių dalių.2. Kur galima suremontuoti elektrinio dviračio variklį ir akumuliatorių?
„Ar parduodate elementus baterijoms taisyti? Mano pažįstamas pats moka taisyti baterijas! – „Po kelerių naudojimo metų elektrinio dviračio akumuliatorius išsikrovė ir nebeatima energijos. – „Ar galite sutvarkyti mano elektrinį dviračio variklį iš Kinijos? Tokie klausimai ir rūpesčiai į mus kreipiasi bent kartą per savaitę, bet, deja, negalime jiems padėti. Nebrangus, bet nežinomo prekės ženklo elektrinis dviratis, pagamintas Kinijoje, iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti gana patrauklus. Kainos skirtumas gali siekti tūkstančius eurų. Tačiau šie ratai turi vieną didelį trūkumą: atsarginių dalių gauti žymiai sunkiau, o remontininkus palyginti sunku. Mažai žinomo e-dviračio gamintojo akumuliatorius ir variklis gali būti unikalūs, o tokiems e-dviračiams rasti atsarginių dalių visai nelengva.3. Kur galima nusipirkti naują akumuliatorių ar variklį elektriniam dviračiui?
Jei turite aukštos kokybės elektrinį dviratį, jums tikriausiai nereikės, kol savo elektriniu dviračiu nuvažiavote 75 000 kilometrų arba pusantro karto aplink pasaulį! Pavyzdžiui, Electra elektriniai miesto dviračiai su Bosch varikliais gali nuvažiuoti tik tiek, kol baterija praranda savo talpą ir variklis pradeda rodyti nuovargio požymius. Electra elektriniams dviračiams neremontuojamas nei akumuliatorius, nei variklis, iškilus problemai jie keičiami į visiškai naujus. Tai pašalina situaciją, kai e-dviračio savininkas turi kelis kartus važiuoti pirmyn ir atgal su savo e-dviračiu remontuoti. Baterijoms suteikiama 2 metų arba 500 įkrovimų garantija. Aukštos kokybės Bosch akumuliatoriaus užtenka beveik 2500 įkrovimų.4. Kodėl elektriniai dviračiai turi švaistiklius?!
Nors elektriniai dviračiai – jokia naujiena, vis dar pasitaiko sutrikusių žmonių, kurie klausia, kodėl elektrinis dviratis turi alkūnes. – Kur dujos? – Toks klausimas karts nuo karto iškyla kai kuriems naujiems elektrinių dviračių entuziastams. Dabar padarykime jį mediniu ir raudonu. Elektrinis dviratis nėra visiškai tas pats, kas paspirtukas ar elektrinis paspirtukas. Elektrinio dviračio konstrukcija panaši į įprasto dviračio, tačiau pridedama baterija ir važiavimą palaikantis elektrinis variklis. Norint pradėti važiuoti, reikia nuspausti pedalus, o elektros sistema akimirksniu suteikia papildomos galios nuo +40 iki +300% priklausomai nuo pasirinkto režimo ir variklio tipo. Jėgos, kurią variklis taiko, kad padėtų suktis, priklauso nuo pasirinkto galios režimo ir variklio tipo.5. Iš esmės yra dviejų tipų elektriniai dviračiai: vidutinės pavaros ir stebulės variklis. Kuo jie skiriasi?
Vidutinės klasės motociklas yra šiek tiek išmanesnis ir sklandesnis. Būtent vidutinės pavaros variklyje yra sumontuoti jutikliai, kurių pagalba pagal sukimąsi gali tiksliai apskaičiuoti, kokią galią variklis turi pritaikyti, kad patogiai judėtų pirmyn. Jei motociklininkas sukasi stipriau, variklis taip pat suteikia daugiau galios, o jei vairuotojas tik lengvai spaudžia pedalus, variklis taip pat duoda mažiau galios. Dėl to vidutinės klasės varikliai taip pat yra šiek tiek brangesni, bet tuo pačiu ir daug sklandesni. Dviratis su stebulės varikliue yra trys paprasti vairavimo režimai, pagal kuriuos ji suteikia tam tikrą galią: silpnesnė, vidutinė ir stipresnė pagalba. Kadangi stebulės variklis yra šiek tiek paprastesnis, jo kaina taip pat yra prieinamesnė, palyginti su vidutinės klasės varikliu. Tačiau elektrinis dviratis su stebulės varikliu tikrai suteiks malonią vairavimo patirtį.Nešokinėk nuo elektrinio dviračio balno degant kiekvienam šviesoforui ir vėl įjunk!
Jei planuojate įsigyti elektrinį dviratį daugiausiai važinėjimui mieste, svarbiausia yra patogi važiavimo padėtis. Sėdėdamas į balną tiesia nugara matai, kas vyksta aplinkui eisme ir tai užtikrina saugesnį važiavimą. Esant taisyklingai vairavimo pozicijai, jūsų kūno svoris nekrenta ant vairo (vairo), todėl ilgoje kelionėje gali nuvargti rankos ar net įtempti nugarą. Svarbiausi Electra elektrinių dviračių elementai yra rėmas ir pedalų vieta. Visi žinome, kad dviračio balną reikia sureguliuoti taip, kad sukdami kojos būtų tiesios apatinėje padėtyje. Važiuojant tame pačiame mieste dažnai tenka sustoti prieš šviesoforą ir pėsčiųjų perėjas ir nušokti nuo dviračio, o tai esant intensyviam eismui gali tapti gana varginanti. „Electra“ elektriniuose dviračiuose pedalai judinami į priekį, o tai leidžia nuleisti balną, bet vis tiek suktis taip, kad kojos eitų tiesiai, tuo tarpu jums nereikėtų kiekvieną kartą sustojus lipti iš balno. Geriausi elektriniai miesto dviračiai turi, pavyzdžiui, „laisvų rankų” sistemą, kuri leidžia kalbėti telefonu ar klausytis muzikos važiuojant dviračiu nepakeliant rankų nuo vairo, taip pat yra moderni navigacija, kuri žino vietinius lengvojo eismo kelius ir gidus. į patogiausią vietą. Patogu, ar ne? Bet ne tik tai – tai ir saugu. Electra gaminių asortimente galite rasti daugybę patogių ir stilingų elektrinių dviračių skirtingose kainų kategorijose. „Electra“ gali važiuoti ir žmonės, kuriems dėl sveikatos problemų teko atsisakyti važiavimo dviračiu. Daugiau elektrinių dviračių rasite ČIA!Parašė
Kairi